Volg mijn bestelling
Het volgproces van uw bestelling bij Trek-Expert verloopt via e-mails die wij u op verschillende momenten zullen sturen, waaronder:
- Bevestiging van uw bestelling: wanneer uw bestelling is bevestigd, wordt u doorgestuurd naar de bevestigingspagina op onze website met de boodschap "Bedankt voor uw bestelling". Op dit moment sturen we u een bevestigingsmail met alle details van uw bestelling.
- Verzending van uw bestelling: zodra uw bestelling is verzonden, sturen we u een e-mail om u hiervan op de hoogte te stellen en u het trackingnummer van uw pakket te verstrekken, zodat u het pakket kunt volgen op de website van de vervoerder.
Hieronder vindt u een lijst van de verschillende websites waar u de status van de levering van uw pakket kunt volgen:
Wijziging / Annulering van uw bestelling
1 - Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Zodra uw bestelling is bevestigd en bevestigd, is het niet meer mogelijk om deze te wijzigen. Dit omvat wijzigingen met betrekking tot de maat of kleur van een artikel, de verzend- of betalingswijze, evenals het toevoegen of verwijderen van artikelen.
Voor alle vragen met betrekking tot ons retour- en terugbetalingsbeleid, verwijzen wij u naar onze speciale sectie Retour & terugbetaling.
2 - Kan ik mijn bestelling annuleren?
Het is mogelijk om uw bestelling te annuleren als deze nog niet is voorbereid of verzonden naar de drukkerij (in het geval dat er voor een personalisatie is gekozen). Na deze stap is annulering van uw bestelling niet meer mogelijk. U moet dan een retour aanvragen zodra deze aan u is geleverd via de link: Vraag een retour aan.
Om te weten of annuleren mogelijk is, kunt u contact met ons opnemen via de pagina Neem contact met ons op, door de volgende reden te selecteren: «Ik wil mijn bestelling annuleren/retourneren».